Workshop administratie

Situering

Je bent de steun en toeverlaat in een kleine onderneming en je verzorgt er de volledige administratie. 

Of je de partner van de zaakvoerder bent of een medewerker in dienst, je bent verantwoordelijk voor een heel breed takenpakket en wat extra tips en tricks om makkelijker en efficiënter te kunnen werken, zijn welkom.

Deze training helpt je te evolueren naar een duidelijke en gestructureerde administratie. 

 

Doelgroep

Administratieve medewerker in een kleine organisatie.

Partner van de ondernemer die zich ontfermt over de administratie.

Een minimum aan administratieve voorkennis is wenselijk, maar geen vereiste.

 

 Wat leer je in deze opleiding? 

  • Eén structuur waarbinnen je je hele administratie kan beheren
  • Een afgestemd klassement, of het nu op papier of elektronisch is
  • Hoe een kantoor organiseren waarin het aangenaam werken is
  • De juiste software voor de juiste toepassingen
  • Efficiënte luiheid
  • Praktische informatie die eenvoudig toepasbaar is in elke onderneming
  • Een goede basis voor een administratief gegeven
  • Orde en rust in je computer, je organisatie en je hoofd
  • Inzichten in bedrijfsprocessen en -documenten

 Wat komt er aan bod?

  • Financiële administratie
  • Office Management
  • Personeelsadministratie
  • Marketingadministratie
  • Sales administratie

Je stapt uit de training met een uitgewerkte structuur voor je eigen administratieve organisatie, tientallen tips over secretariaat, personeelsadministratie, financiële administratie, office management, marketing- en sales administratie.

 

€ 650,00

€ 390,00 MET KMO-PORTEFEUILLE

 

planning administratie

Datum

Locatie

Schrijf je hier in!



Vrijdag 20 september 2019

9:00 - 16:30

Vlaams-Brabant



Dinsdag 3 december 2019

9:00 - 16:30

Vlaams-Brabant